Proppmätt och rastlös

Nu har vi varit på kalas hos Anki, fick jätte god hemmagjord smörgås tårta och cheesecake och marängchoklad tårta till efterrätt. Så nu är vi riktigt mätta.

Vet inte än om vi ska ut ikväll, känns som att vi borde ha bestämt oss snart då. Vill inte börja hur sent som helst och jag vill veta om jag ska göra mig iordning eller inte. Men det verkar inte som att någon kan förfesta med oss. Sanna kan inte och Virre kan inte och Susie kan inte, någon annan har jag inte pratat med direkt. Väntar nu på att Daniel ska höra av sig om vi ska sitta ihop. Känner att det blir lite långt att åka ut till Tofta på kräftskiva och sen in till Oden. Men vi får la se. Billy är och ställer in Impalan nu så han vet säkert mer när han kommer tillbaka.

Jag har inte festat på jätte länge, får ta igen det på Hardcore Superstar.

Jag och Alize var i stan innan. Vi mötte upp mamma och Suss sen gick vi runt i stan och var på Veras och fikade. Veras har de godaste mackorna i varberg men det godaste kaffet är nog på Komin. Tror att Frida håller med mig om det

Kommentera inlägget här :