fre 26 juni- Så var det helg igen

En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack.

Han blev 50 år gammal(Aftonbladet). Japp så är det kungen av pop är död. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. var inget jätte fan, jo när jag var liten lyssnade jag mycket på hans musik, han har gjort många bra låtar. Sen kom ju allt det här om pedofili och allt. vet inte vad jag ska säga om det. Det är ju ingen mer än de som var inblandade som faktiskt vet vad som hände så det är svårt för omvärlden att yttra sig tycker jag. Måste ändå säga att det är lite vemodigt när en sådan stor artist dör, det blir någon konstig stämmning värledn över. Det är likadant när det inträffar katastrofer, folk stannar upp, världen stannar upp. bara en lite stund innan allt går vidare igen.


"Smooth Criminal"

As He Came Into The Window
It Was The Sound Of A Crescendo
He Came Into Her Apartment
He Left The Bloodstains On The Carpet
She Ran Underneath The Table
He Could See She Was Unable
So She Ran Into The Bedroom
She Was Struck Down, It Was Her Doom

Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK, Annie
Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK, Annie
Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK, Annie
Annie Are You OK
So, Annie Are You OK,
Are You OK, Annie// Michael Jackson

Det är den låten som jag tycker är en av de bästa han har gjort.

För att hoppa lite i tiden, jag pratade med min lilla tös igår. Hon hade det bra hos sin pappa. Men fan vad man längtar när man hör hennes röst, ville bara krama henne. Men det e la bra att hon är hos sin pappa lite också.

Igår kväll grillade vi korv med Frida och Wilma. måste berätta om våra jysk möbler. Bordet var jätte repigt så Billy skulle byta det som igår, då fanns det bara ett sådant bord kvar i den färgen och det var också repigt så han fick dra av 20% på priset istället. När Billy kommer hem och ska sätta upp bordet så visar det sig att det fattas ett ben så han får åka dit idag igen och få ett ben. Jävla Jysk skit. Det var likadant för några år sedan när jag och Micke köpte en säng till Alize på Jysk, den gick sönder direkt så tråkigt. Okej att det inte är så dyra möbler men det ska ju hålla.

Idag efter jobbet åkte jag till McDonalds där jag mötte upp Virre och Tor, så vi tog en fika där innan de skulle till tandläkaren och jag skulle hämta mormor och morfar ute i näs(stugan). Fick två tomatplantor av morfar så nu ska jag börja odla tomater hemma på altanen, det e så gött. Hade det förra året också, Alize älskar tomater. Hon äter hellre det än godis och det är ju bra.

Ikväll ska vi kanske med David och Frida och titta på folkrace. Imorgon bär det av i Impalan till Göteborg och Metal town. Det ska bli kul. Tycker synd om Sanna som jobbar bara. Nu kom Billy hit och ska tvätta bilen så nu kan inte jag köra hem för min bil står längst in, FAN

Kommentera inlägget här :