tis 30 juni- Plask

Som vanligt sitter jag hos mina päron på lunchen och skriver. Vaknade 05.15 i morse, rätt pigg oxå. Skit konstigt. Känner inte alls för att jobba nu, vill bara va hemma och slappa är trött på att behöva ha alla måsten runt omkring. Jag mår så himla bra nu när det är fint väder, men jag vill inte ha en massa tider att passa hela tiden. Det ska bli så skönt med semester. Imorgon får vi förhoppningsvis internet. Så vi kan betala räkningar och att jag kan blogga.

Igår var jag ledig och då kom min lilla groda hem. Det var jätte skönt att få ha henne hemma en dag, nu märktes det hur mycket man har längtat och hur mycket liv och rörelse det blir runt omkring henne när hon e hemma. Vi solade och badade i poolen hela dagen, jätte kul.

På kvällen innan Alize skulle åka till Micke så åt vi grillad kyckling, revben, sallad, potatis sallad med David och Frida. Sen kom Micke och han satt och tjötade skit med oss ute. Måste bara säga att innan vi åt så hade jag precis duschat och tagit på mig myskläder för jag började få lite sol frossa. När Micke och Alize skulle åka så gick vi till poolen och tittade och sa att vi kanske skulle lägga på överdragsskyddet. Då kommer David fram till mig och innan jag hinner reagera så har han kastat mig över axeln och vips flyger jag i poolen med kläder på. Alize tyckte det var jätte kul och skrattade väldigt mycket. Jag kunde faktiskt inte bli arg på David för det var rätt kul faktiskt

Kommentarer :

#1: Sanna

Ha ha!! Det hade jag velat sett!!! ;)

Hörs sen! Puss

skriven

Kommentera inlägget här :