Sista dagen i november

mån 30 nov

Fan detta jävla regn, nu får det sluta.

När Alize kom hem igår tände vi ljus och fikade, tyvärr till fotbolls tittande men ändå. Jag och Alize la oss i Alizes säng och tittade på film " Den magiska leksaksaffären"

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Jag har två jobb men jag behöver stämpla ibland en dag i veckan så då måste jag vara inskriven som arbetssökand på arbetsförmedlingen för det. helt sjuka regler så innan jag åker och jobbar på e.m ska jag vara på möte på af.

Ja ja jag får väl ta tag i detta så att jag kan stämpla på jullovet och en dag i veckan. Kan ju inte försöka leva på Billy hela jullovet, behöver ju tjäna pengar också
piffigt i köket
                    svart stjärna är ett måste
                    en lila stjärna i Alizes rum

Kommentera inlägget här :