Ny friss

tis 29 sept

Japp nu är det en ny Anna som sitter här och bloggar. Har ny frisyr, vilket jag inte har haft på många år. Har klippt lite på längden och klippt upp det och så. Det är jätte fint och jag är kanon nöjd, har aldrig varit nöjd förut när jag har klippt mig men nu är jag riktigt nöjd. tack så mycket Susie-gumman, du gjorde ett kanon jobb, du är duktig du.

När jag kom hem från Susie var mamma, pappa och Anders här. De hade hjälpt Billy att sätta upp alla gardinstänger, så nu vet jag vad jag har att göra när jag kommer hem imorgon....stryka gardiner. Vi tog en fika innan de åkte också, tårta som var kvar sen Alizes kalas. Anders fick med sig resten hem, vill inte se den tårtan mer. Appropå kalas, måste ta tag i barnkalas nu, det har gått för många veckor.

Idag har Alize dansat, hon är alltid så glad när hon har gjort det.

Nu ska vi snart se på film, Wallander är det idag men det är ju även Desperate Housewifes, tufft val. Vi såg Johan falk filmen igår, nr 2 den var också kanon bra

Kommentarer :

#1: Susie

Så bra att du blev nöjd vännen! puss okram

skriven

Kommentera inlägget här :