så var denna dagen gjord

tors 30 dec

Fick tatt mig i kragen och upp ur sängen idag. Japp jag har jobbat. Var väl hemma vid typ 18- tiden idag, när jag väl kommer hem sitter Billy nästan som på nålar och vill hitta på något kul. Jag var helt slut och bara suckade...

Det blev lite mat inne hos David och Frida. Men som sagt så är jag trött, hade velat ha en uppe-sittar-mys-kväll med familjen. Har en glögg som jag ville att vi skulle prova men nu sitter jag och Alize här medans Billy stannade hos David.

Alize har varit i stallet en stund idag hos Verona

Åh jag vet inte hur jag ska göra, need money!!!!! Jag ska spara ihop till

en resa till typ Egypten

30- års present till Billy

25- års present till min lillebror

Sweden rock biljett

Metaltown biljett

Vi snackar alltså en summa på runt 12.000

Detta ska jag lyckas med på typ 3-4 månader. Hur ska jag lyckas med detta?????

Skänk allmosor till dom fattiga...:p

Ja ja det löser sig. har ju lyckats spara ihop till Alizes resa, i värsta fall så får jag sponsra mamma så får hon åka med Alize själv. Men det hade varit kul att följa med

Kommentarer :

#1: anonym

u can do it =)

skriven
#2: Hemmafru i Florida

Egypten vill jag aka till en dag :)

Du fixar det babe, sag till att inte shoppa for mycket bara ;)

Happy New Year

kram

skriven
#3: Anonym

sv: gott nytt år :)

skriven
#4: Laila

Gott Nytt År :D

skriven

Kommentera inlägget här :