Denna helgen gick fort

sön 28 Mars

Fredag: Alize vae kanon duktig hon hoppade felfri bana, hinder på 20 och 30 cm. Hon kom t o m igång i galopp och nästan flög över tvp hinder. Hon var kanon duktigf och hon blev så glad när vi hejade på henne,

På kvällen eller eftermiddagen åkte jag ut till Virre och fick mitt hår färgat. Sanna var där också. Så kul fär jag har inte träffat henne på evigheter. Det var så kul att vi tre träffades. Det var så länge sen så vi hade jätte mycket att prata om. jag stannade rätt länge hos Virre, trivs så bra där. när jag kom hem gjorde jag mat till mig och Billy. Det blev en sallad med räkor och kräftor, fetaost, barkis bröd i ugnen med vitlöksås och ost. Efter det kollade vi på filmen "Luftslottet som sprängdes". Tyckte inte den var så bra, de andra var bättre





Lördagen. dagen började med att jag och mamma åkte till stan för lite shopping. Mamma shoppade riktigt mycket, väl unnat henne. Jag köpte ett linne och en tröja, bra baskläder.

Sen åkte vi hem och fikade.

På kvällen åkte vi till Rolfstorp på Hurriganes fest. Vi åkte med Perras och Annelies cadillac ut, Billy körde. Det var inte så kul men det var väldigt mycket folk typ hela Varberg.

Jag och mina flickor


Söndag. vaknade och var as förkyld. E riktigt sjuk igen, känns som att man aldrig blir frisk. Åkte iväg på hundutställning efter att jag och Billy hade lämnat cadillacen.

Anki var på utställningen med våran lille Benji. Han är så söt.

Nu ska jag lägga mig i soffan för jag är SJUK

Förresten min bil pajjade idag så jävla typiskt

Kommentarer :

#1: Annika

tur ni kan låna våran

skriven

Kommentera inlägget här :