allvarligt

men hallå allvarligt vad e det för fel på mig. Ni kommer inte tro mig, jag har maximal otur, helt sjukt.  När jag var ute med jobbabilen idag så körde jag upp för en brant backe, med massa snö och is. Skulle sedan vända däruppe vilket gick sådär halv bra, fick backa köra fram backa...ja ni förstår. Tillsist skulle jag backa upp en bit för backen, framför mig hade jag ett litet eller ganska stort stup med stenar och grejer. Jag försökte backa och bilen bara gled mot stupet så jag fick dra handbromsen. Så höll jag på kanske tre fyra gånger. Minna ben skakade så jag kunde knappt koppla eller gasa. När jag hade kanske 30cm kvar till stupet så var jag tvungen att göra det sista försöket. Antingen så skulle jag klara det eller så skulle jag åka rätt fram å ner och bilen hade blivit typ mos och jag hade nog fått en och en annan nackskada. Så jag sa till mig själv...."Nu jävlar Anna, fixa detta"

Åh jag kom upp, weeeeiiiii, I´m so fucking good. men fy fan vad jag skakade. när jag hade arbetat färdigt för dagen och hade väldigt bråttom hem upptäckte jag att hela jävla avgassystemet låg på marken. Då var all energi borta....började storlipa, bara satt i bilen och skrek och skrek tills snälla Tommy kom och hjälpte mig. Han tog bort avgasröret och la det i skuffen. Så nu har jag ett sånt där härligt billjud på den gamla volvon, kan ju inte smyga förbi folk precis. Låter ungefär som när pappa Rudolf ska hugga gran i Sunes jul

http://www.youtube.com/watch?v=jdtDJUUYa2E&feature=related



Nu ska jag packa för tidigt imorgon bitti ska jag och Billy resa bort. Vart vet vi inte, ska åka bort med Billys jobb i helgen, vad fan ska jag packa då. Har iaf satt upp alla stjärnor så det är mysigt när vi kommer hem

Kommentarer :

#1: Sanna

Du ska se att det kommer bli såååå skönt för dig och billy och komma bort bara för en helg, bara ni två. Inte alla som vaknar upp och får hotellfrukost bara sådär ;) Njut nu gumman! Puss

skriven
#2: En liten snygg farbror i sina bästa dar

SV. jaså, varför bara sådär? med mig är det fint :)

skriven
#3: GUESS WHO?!

- nej gud vilken otur!

skriven
#4: N

snälla, kan du rösta på black jack till årets häst 2010? skulle betyda mycket, kram på dig! :)

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

skriven
#5: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

skriven

Kommentera inlägget här :