Hellllllo I´m back

tis 30 nov

Nu är jag tillbaka, har varit borta ett tag. Först var jag ju bortrest i helgen och sen fungerade inte nätet igår. Idag körde jag våran nya bil för första gången, å vilken diamant det är. Har aldrig haft en sån ny bil, en -08 är det, så den är väldigt ny och kanon fin. Fan vad man känner sig vuxen med en sån bil.

Idag har jag jobbat i -8 grader, gick en promenad på typ en och en halv timma. Kan säga att det var inte jätte skönt.

Kändes jobbigt ett tag men då kom jag och tänka på min underbara helg. Hur roligt det var och hur välbehövligt det var för mig och Billy att få rå om varandra uatn barn och måsten.

Kan inte släppa det att jag hade det så jävla bra i helgen, så fucking underbart. Snacka om att jag har fyllt på med ny energi

Ska försöka se det som en läxa också för att jag var så motsträvig till resan med "Billys jobb". Jag var så bitter och arg och kunde inte förstå varför jag skulle behöva slösa en hel helg av mitt liv på en sån resa. men nu i efterhand så e jag jävligt glad att jag åkte med, var ju så super kul

Kommentera inlägget här :