Kaos i mitt huvud

Jag får lägga ut bilder från igår någon annan dag. Har varit kaos här. Bilen kraschar snart, lät jävligt skumt när jag hämtade pizza innan. Mitt jävla abbonemang på telefonen....3 såklart funkar inte så jag kan inte ringa till någon, å jag måste verkligen det

Tappat bort jätte viktiga papper så mamma fick åka iväg nu sent på kvällen och fixa nya så får jag ringa runt imorgon och få tag i resten.

Micke var här och hämtade Alize nu, hon ska åka med sin pappa i lastbilen nu på lovet. Längtar redan, kommer vara nervös och längta massor.

Jag håller på att bli knäpp min hjärna funkar inte. Blir ju inte bättre när man får höra att man är tråkig, patetisk och psykfall, blir så ledsen så att jag gråter

Jag är knäpp, senil, yr, vimsig, tom i bollen, glöms, ledsen, stressad....bllllääääääääääääää


Imoegon ska jag till Göteborg på kurs men jag har ingen aning om vilken tid...nä inte alls typiskt mig eller så

Tack mamma för att du alltid ställer upp, älskar dig(fast att jag aldrig säger det)

Kommentarer :

#1: JoelSv

Sv. visst är den lite fräck ;) okej va skönt :)

skriven
#2: Jessa

Men Fyyyyy vem kallar dig så ?? Kram från mig

skriven
#3: Millah

jo tror det bara är nånting nu.. får hoppas jag får tillbaka den snart, jag älskar ju mat =) haha kram

skriven

Kommentera inlägget här :