Min unge e trött

lör 30 okt

Var och hämtade Alize kl halv tio idag på morgonen i skolan. Tydligen hade barnen varit uppe hela natten, shit vad trött hon var. Frågade om hon skulle med till stan. Hon bá "NÄ, jag DÖR!!!!!!!!!!!

Lyckligtvis dog hon inte men hon sover fortfarande. Jag har hunnit vara i stan med mamma och köpt det sista inför kvällen Halloween fest, har varit och handlat mat till ikväll. Sen var mamma snäll och följde med mig till sjukan så jag fick tagit fler prover. Under tiden har ungen bara sovit och sovit. Hon verkar typ bakis...:p hmmm vad var det i saften igår tro

Nu har jag bakat muffins(halloween muffins) och en cheesecake. ska upp på vinden och ta ner allt pynt, pynta, göra lykta och sen försöka vila lite innan det är dags att klä på sig och göra sig iordning.

Min goa Sanna va i Göteborg idag och köpte lite saker till mig..:)

Kommentarer :

#1: Emma

Hejhej!!



Fin blogg du har;)

Ska ha en liten tävling så om du vill vara med så är det bara att gå in på min blogg;)

Förlåt om du inte vill vara med!!

skriven
#2: Jennifer [fotoblogg]

sv; det ska jag absolut testa nästa gång jag är ute och fotar, har nog ett par idéer ;)

skriven
#3: Anonym

Snygg stavning av Alize. =)

skriven
#4: Sannah och Stephanie (AMPELOS)

allt bra idag? :)

skriven
#5: JoelSv

Sv. tack detsamma! även om jag är för sent ute :P allt bra idag?

skriven

Kommentera inlägget här :