Sjuk

27 april

Jag är sjuk. Har faktiskt varit hemma från jobbet idag. Igår kväll när jag låg i Alizes säng och tittade på Desperate Housewifes så kände jag mig varm men tänkte inte så mycket på det. Skulle gå ner och hämta lite vatten och blev så yr så jag fick hålla i mig i trappräcket. Tänkte att jag får la ta tempen å kolla....det visade sig att jag hade 39,4 graders feber. Min normala temp ligger på knappt 36 grader så jag var riktigt varm. Hade feber hela natten, svettades som ett litet as. Har mått asa dåligt idag. Var tvungen att gå en promenad med hunden, så jobbigt. Min underbara mamma kom hit med kivi, yoggi, brämhults juice och vitamin tabletter, världens bästa mamma.

Sen fick jag en glad överraskning... Alize är hos sin pappa denna veckan för hon har fått en till lillebror där. Jag har längtat nåt fruktansvärt efter henne. Så innan så kom hon hem och sa hej. Å va glad jag blev, va så gott att krama henne

Kommentarer :

#1: melinda

sv: ja lila kan ju också va snyggt faktiskt :)

skriven
#2: Lilitha

Jag har oxå känt mig lite risig... Men det är väl den tiden nu. Hör att många går å sörvlar å hostar.

Hoppas att du kryar på dig.



Ja, ingenting är bättre än att få kramas med sina barn...det är livet.



Kram söta du...

Lilitha

skriven
#3: Hemmafru i Florida

Men gud ;)

krya pa dig!!!!

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :