Första arbetsveckan påbörjad

mån 29 aug

Idag fyller min svärmor år men vi får fira nån annan dag då en av vovvarna ska ha valpar idag.

Ringde Sanna igår kväll, skönt att prata med någon som vet vad man går igenom, tack vännen:)

Hade svårt för att andas igår kväll, fick ring sjukvårdsupplysningen, fick klartecken att ta mitt astma spray. Vaknade mitt i natten och kunde inte andas överhuvudtaget men med lite spray funkade det. Är as förkyld igen, så jävla irriterande. Har mina misstankar om att det kanske finns mögel här i våran lägenhet.

Jobbade idag. Det gick bra men det var jobbigt. Jag vill ju inte vara en gnällspik men när halsbrännan håller på att äta upp mig, är tungandad och får sammandragningar när jag tar i för mycket på jobbet då är det inte kul. Men jag måste bita ihop.

Körde Alize till hennes dans träning idag. Under tiden passade jag på att klippa pappa, hämtade även lite tvätt där. Sen  blev det köttfärslimpa när vi kom hem, gott

Ikväll börjar Robinson:)

Ska ni se det?

Kommentarer :

#1: Rebecca

haha att robinsson inte lagt ner än xD

skriven
#2: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

sv: Ja, finns ingenting som är värre än att gå och vara på dåligt humör hela tiden. :p

skriven
#3: sanna

Det är alltid skönt att prata med dig. Känns som om det var en evighet sist. Håller tummarna för att det blir bättre för dig snart. Jobbigt att få runt och må dåligt :-( Puss

skriven
#4: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D blev suupernöjd med håret :)

skriven
#5: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: ja riktigt gulligt gjort :D

skriven

Kommentera inlägget här :