29 december Trevlig dag

Yes vi fick sova i natt. Joey vaknade bara var fjärde timma, åt och somnade om. Kände mig utvilad i morse vid halv sex.

Vid 11-tiden å´kte vi ut till Virre och Markus. Sanna, Mattias och Eddie var där. Även Martin och Liv så det blev ritkigt roligt med alla vänner. Vi fikade och tjötade skit. Killarna åkte iväg till Net on net en sväng så vi tjejer och barn kunde fika å tjöta lite ifred:P

Det är kul när man får träffa vännerna en stund.

Vi gjorde slut på julskinkan nu på kvällen. Gjorde en potatisgratäng och skar ner skinkan i den, blev jätte gott.

Svärmor kom hit så hon tog hand om Joey så att vi kunde äta i lugn och ro.

Nu har vi bara tre avsnitt kvar på den fjärde säsongen av Sons of anarchy kvar. Vad ska vi göra sen, nån som vet nån bra serie. Funderar på att köpa Sex and the city boxen, dom säljer ut den nu

Kommentarer :

#1: sanna

Tack för idag! Det var mysigt! Om du inte gärna vill köpa satc npxen så har jag den hemma om du vill låna. puss

skriven
#2: Linda

det låter roligt:D e allt bra annars?:D

skriven
#3: Annika - drömmen om 11 barn

Allt gött när julskinkan går åt. Jag trodde aldrig våran skulle ta slut, men den var slut redan den 27e :)

skriven
#4: Nina

Gott att ni fått sova. Sömn kan göra underverk! ;)

Bra tips med potatisgratäng och sista skinkan, får se om jag ska slänga ihop en så så skinkan tar slut. :)

Är fjärde säsongen lika bra? jag väntar och väntar och väntar.. Snart letar jag fan upp den på nätet själv eftersom den segar med att komma till svensk tv och butik. ;)

skriven
#5: Anonym

SV: Pinsamt att säga, men jag vet faktiskt inte. ;)

Jaaaa, köp den. Ser den minst en gång om året.

skriven
#6: Helena

skönt att ni fått lite vilan

skriven

Kommentera inlägget här :