Änglar- finns dom?

mån 28 feb

Morgonen började bra men tempot gick rask uppåt. Först åt vi frukost i Alizes säng och tittade på Disney Channel. Vi slappade rätt mkt, var as trött för jag har sovit så jäkla dåligt i natt.

Sen gick vi till bussen, jag fick följa Alize för Julia har ju flyttat nu. När Alize går på bussen så upptäcker jag att hon inte har sin gympapåse med sig. Blir till att springa in och hämta den, köra till skolan och lämna den. Alize blev lite förvånad när jag kom inspringandes i kapprummet. Fick frågat några killar där om dom hade sett Alize å då kom hon och fick påsen. Hem igen och ringa en jävla massa samtal.

Blir irriterad...men kan ju inte berätta om vad(inte värt det). Men det är jobbigt när min dotter gråter och är förvirrad. Vuxna människor borde tänka så långt som att vissa saker behåller man för sig själv och yppar inget om det till barn. Ibland kan det tom vara bättre med en liten vit lögn eller att bara hålla käften istället för att borra sig in i barnets hjärna


Men nu tänker jag inte lägga energi på det för jag är så lycklig. Fick bevis idag på att det finns VERKLIGA, RIKTIGA änglar...=)

Kommentarer :

#1: Millah

Ja allt sånt ändrar ju så himla fort =)

skriven
#2: Sanna

det är ju jag som skall tack! Det var en jättetrevlig fest! Härligt folk och go stämmning! Du/ni är underbara och är ovärderliga för mig hur lite vi än ses ibland! Änglar?! Härligt gumman att du känner så, hoppas jag kan se en ängel någon dag med ;) Puss

skriven
#3: Annika

Ja dom finns verkligen. Hoppas att allt löser sig nu.

skriven
#4: Becca

sv: ursäkta sent svar :) Men har jobbat hela långa helgen :) Hur står det till med dej denna måndag?? :D

skriven
#5: FIONA - ja, som hon i shrek

ja verkligen!

skriven
#6: Hemmafru I Florida

Men oj lilla gummman:( Hoppas att det blir bra... tanker pa er.



re:

tack gumman!

skriven

Kommentera inlägget här :