Last call for alcohol...

lör 26 feb

idag gick vi upp rätt tidigt vaknade av magsmärtor och att katten stod och slickade mig i ögat. Vi käkade frukost snabbt å sen bar det av in till stan, fick handlat och varit på systemet.

Åkte en sväng till Therese och Jonas och tittade på deras nya hus. Jätte fint var det. Fullt av folk var det oxå i huset, typ de som kommer ikväll så det var ju roligt.

Nu håller vi på å grillar kyckling klubbor till kvällen, pastasalladen är gjord, sen ska jag försöka hinna lägga mig på soffan en stund men det verkar som att tiden inte hinns med till det.

Ikväll blir det alltså fest, jag ska fixa färdigt maten, duscha, klä på mig å helst sova en stund innan kl 18, tror ni att jag hinner.


Vad fan ska jag ha på mig ikväll då, tipps please....någon????

Kommentarer :

#1: SOFIA

Hej sötnos! Hoppas du kommer få en toppen Söndag.



Missa inte den nya tävlingen som är igång där du har chansen att vinna en märkesklocka Triwa värd 995:-Kika in!

Bamse kramar

skriven
#2: Hemmafru I Florida

En black cocktail dress passar till allt!!



Re; Tack sa mycket for att du bryr dig, tack!!!!!!

Jag blir bara sa glad for all dina kommentarer!!



Hoppas att du/ni far en underbar weekend!

kram

skriven
#3: johanna

kolla gärna in min blogg :D

och låt mej gärna få höra vad du tycker !

skriven
#4: Anonym

Du hittade säkert nåt fint att ha på dig. =)

skriven

Kommentera inlägget här :