Bitterf****a

mån 31 jan


idag luktar hela världen skit. Ja jag har sovit dåligt inatt, riktig dåligt. Alize hade mardrömmar så vi sov tre pers plus en katt i våran säng. Jag hamnade i mitten i den här underbara gropen mellan madrasserna bara för att dom andra skulle få sova skönt.

Låg på sidan där och fick as ont i ryggen. Efter halva natten gick jag in och la mig i Alize säng, lite bättre men alldeles för mjuk madrass så ryggen blev som en banan.

ska jobba till kl 23 ikväll så jag hade behövt min sömn. Bra start på denna veckan.

Blir så bitter när man då startar upp fejjan å alla jävlar tycks skriva "å ledig idag" "fika med vänner" "shopping" m.m medans jag sitter här i köket steker pannkakor, ska snart åka å jobba mitt tio timmars pass å börja tidigt imorgon.

Åh vad jag längtar efter min familj nu, hade velat ha en sån där hela-familjen-är-sjuk- dag så att vi hade kunnat ligga i soffan hela dagen

Over and out

Kommentarer :

#1: Sara - Ensamstående mamma

Sånna dagar är skit.. Men jag tror att man måste ha sånna dagar också för att kunna uppskatta dom bra dagarna :)



Sv: Tack så mycket :) Kram

skriven
#2: Cissi

sv: okej okej. :) Matte C är verkligen sjukt svårt!

skriven
#3: Lilitha

Tack för alla dina värmande ord hos mig... Ja, iblan så önskar man att man baa kunde få komma bort från alla måsten och krav som man lever med nästan varje dag...



Hoppas du får sova inatt å att resten av veckan blir bättre.



Kram Lilitha

skriven

Kommentera inlägget här :