28 november, lugnet efter stormen

måndag

Idag blåser det inte, väldigt fint väder 10 plus grader och sol. Känns lite skumt när det snart är december, förra året hade vi snö nu.

Har jobbat idag, bara en dag kvar. fast som det känns nu hade jag säkert kunnat jobba veckan ut. Hade dock fruktansvärda förvärkar i natt. Var så trött så att jag grät men det släppte ju och nu känns det bättre....eller ja...

Hmmm vågar man skriva ut det tro eller blir man hånad då. Jag kan ju inte vara den enda i världen? eller?......

Om man säger så, nu vet jag vad uttrycket pain in the ass har för betydelse. Har fått en liten otrevlig gäst där som jag hoppas flyttar väldigt snart för jag har ont!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Alize har spelat Mario, sitter nu i soffan å gottar mig. Får bli lite SoA sen:)

Kommentarer :

#1: Nina

Otrevlig gäst kan man vara utan!!! Känner en till som är höggravid nu, ni är nog beräknade runt samma datum så du är inte ensam o borde inte bli hånad!! :)



Hur långt har du sett soa? Tycker du tittar på det hela tiden o jag funderar allvarligt på att se första säsongen en gång till i väntan på fjärde.. Sen att jag är tänd på jax är en annan femma. ;) har du någon favorit?



Kram

skriven
#2: Sara - Ensamstående mamma

Åh fy.. Hemorrojder eller? Kan tänka mig att det inte är speciellt roligt, om det nu är det du menar hehe..

skriven
#3: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Kanon! :) Jag hoppas att du är med från lucka 1 ;) Det kommer vara blandade saker. Saker till hemmet, till barnen, till vuxna... ja lite allt möjligt, som gömmer sig bakom luckorna :)

skriven
#4: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jo det känns lite jobbigt, men det är bara att hoppas att det går bättre nästa gång och att det inte tar allt för lång tid innan vi får en ny tid. Men samtidigt är det bra om det tar ett tag för då hinner Elias bli lite äldre och det blir inte lika krångligt på det sättet.

skriven
#5: Amanda Matanovic ☆

Godmorgon .. allt bra med dig idag? :D

skriven
#6: Anonym

Hoppas den lilla snart kommer ut då. ;)

Mario var värsta längesen man spelade nu. :P

skriven
#7: linn

fiiin blogg :) kolla gärna in min :P kram

skriven

Kommentera inlägget här :