29 oktober

Tycker alltid att det är så förvirrat vilken helg man ska fira Halloween. Här i Varberg då eller ja okej i våran umgänges krets så firas det nästa helg. Men sitter man å läser bloggar å kollar fejjan så firas det ju idag.

Vi brukar iaf festa å fira det nästa helg. Men nu är ändå pumpan inhandlad å de få prydnadssaker vi har framme så vi kan la fira det två gånger.

Vi hade jätte trevligt på Johns igår kväll. Fick jätte gott alkhol fritt vin och fläskfilé potatisgratäng, latte och chokladpraliner, Billy käkade lamm och vaniljglass med björnbär och italiensk maräng. carro jobbade igår så hon tog väl hand om oss som alltid. Vi hade beställt ett större bord för att jag inte vill knö mig in vid ett litet. Typ hela serveringspersonalen kom i omgångar och frågade om det var bra bordet, å skämtade om mig som "tjockis". Tur att dom vet hur jag ser ut annars.

Vaknade i natt och bara skrek rätt ut, hade jobbiga förvärkar och kram i vaderna. Billy var så snäll och strök mig på ryggen å lugnade mig, gjorde ju så förbannat jävla ont.

Har haft ont till och från hela dagen men det blev ändå en promenix med mamma och hundarna.

Alize mår fortfarande inte bra. Nu lagar vi laktosfritt här hemma så får vi se om det hjälper lite iaf.

Min goa kusin kajsa kom hit en stund å tjötade skit och drack kaffe. Hon flyttar till Norge imorgon så vi behövde ses lite innan.

Billy ska kanske ut ikväll och jag och Alize ska ha filmkväll. Vi ska titta på Narnia- Prins Caspian och sen har jag en skräckis som jag ska se senare när Alize sover.

Godis å ostbågar har vi fixat.

Kommentarer :

#1: beccis

hoppas din lördag varit lyckad! kram



missa inte min tävling där du kan vinna smink: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/elf.html

skriven
#2: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Jo det är extremt jobbigt det där! Det har liksom blivit värre o värre för varje dag/natt som gått - vilket gör mig frustrerad med tanke på hur lång tid det är kvar. Så jag förstår hur du känner också! :/

Haft en bra kväll annars? Jag pinade mig ut i skogen med grabbarna för en spökpromenad, som tur var (för min del) så var den bara 1,5 km typ - så jag dog inte iaf ;)

skriven
#3: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

sv: Jag hade faktiskt inte kommit ihåg det idag om det inte vore för att alla skrev om det i sin blogg :)

skriven
#4: Anonym

Det är såå sjukt förvirrande. En ska ju vara allahelgona och en Halloween men förut var det ju på samma, är väl därför det är förvirrande,

skriven
#5: Nathalie

hej, är allt bra?

nu har vi veckans blogg uppe, klicka in och anmäl dig! Snabblänk: http://heartles.blogg.se/2011/october/vinnaren-dagens-blogg.html#comment

förlåt om du inte gillar reklam!

kram



skriven
#6: Frida-bebis på jäsning ♥

Låter som du haft en bra helg iaf, men usch va jobbigt med värkarna och kramp! :( Kramp i vaden har jag haft och det gör så in i H*vete ont att tårarna sprutar på mig när det väl kommer.



Tack för kommentaren om golvet, det gjorde stor skillnad faktiskt så hoppas inte det torkar ut lika fort som sist vi oljade det ;)



Ha en goe söndag kväll

Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :