lunch time

Är hemma på lunchen som består av yoggi med cornflakes. Kör alltid hem på lunchen för jag måste gå ut med hunden så nu har jag varit ute med honom. Slängt i en maskin tvätt och torkar dn som var klar. Nu ska jag bara försöka få i mig lite käk oxå. Blir nog en sväng till Hanna efter jobbet. Tråkiga är att jag inte slutar innan kl 17. På fredagar tycker jag att man borde få sluta tidigare.

Vaknade i natt och hade så ont, gjorde så jävla ont i ryggen, magen spände och kramp i bägge benen. Billy vaknade oxå och stackarn fick sitta och massera min rygg tills jag kunde somna igen.

Kommentarer :

#1: Anonym

lust att vara med på min grymma tävling om valfritt smycke? :D enkla regler!

direktlänk: http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalex.html

skriven
#2: beccis

kikar in och önskar dej en trevlig helg! ♥

skriven
#3: Nina

Klart att han är skengravid! ;) Tog du inte startvikten på han när ni blev gravida? Stefan gick ju upp mer än mig, fast det är klart. Det va ju han som åt upp allt godis oxå. ;D



Har du en timmes lunch och var jobbar du? Håller med dig om att man borde alltid får sluta tidigare på fredagar och dagar innan röd dag. :)



Hoppas oxå på att jag ska få komma fram i kön snabbt. Vill gärna bli ok så fort som möjligt så jag kan använda handen hela tiden utan att veta att jag kommer få ont. :/

Jobbigt att du vaknar på nätterna och har ont. Har du tänkt att jobba så länge det bara går eller planerar du att sluta lite tidigare?

Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :