31 jan- helt slut

Fy fan vilken natt. Joey har haft sin skrikperiod hela natten. Den började typ vid 23 och höll på. Enda sättet att få tyst på honom var att han låg på min arm och sov, ni förstår ju hur gott och avslappnat jag har sovit i natt.

Det var kaos. Billy hade Joey och gick fram och tillbaka i sovrummet och gungade honom. Hunden tittade på oss och vred huvudet fram och tillbaka tills han gick ner och la sig. Katten kom inte upp.

Är uppe med Alize nu, sen ska jag göra mig iordning och åka till MVC

Kommentarer :

#1: Jonnie

japps de e sant, vi e ganska bra vänner, men ändå :)

skriven
#2: feztis

Tack så mycket :) Jag försöker i alla fall och det är huvudsaken!



Oh, låter inte som någon rolig natt det där :S Har ni ofta såna nätter?

skriven
#3: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

skriven
#4: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Elias är försäkrad hos trygg hansa och har även trygga barn +. Men jag har ingen försäkring alls så jag får försöka fixa det :)

skriven
#5: Anjali

Allt bra idag? :)

skriven
#6: Angel ☆

Kikar in och önskar Dig en trevlig Tisdag! =)

skriven
#7: Fröken M

Tack för tipset - nästa gång ska jag definitivt testa att göra fetaoströran med smaksatt creme fraice - risken är väl bara att det blir så gott att jag vill äta det med sked ;)

skriven
#8: Frida- med bebis på jäsning ♥

Puuuh förstår att de varit en jobbig natt... :(

hoppas du får sova bättre idag.



Du måste testa smoothie på bär. jätte smarrigt!

Kramis

skriven
#9: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Det är så himla roligt :)

skriven
#10: Clara

Jo det rullar på, lite ont i magen bara. c:

skriven

Kommentera inlägget här :