kaffe ångest

Det är först nu jag lyckas sätta mig ner här. Dagen sprang iväg.

var på MVC innan eller innan i förmiddags. Det var kul att träffa min gamla barnmorska Susanne. När jag väl satt där i väntrummet kändes det typ som att det var förra veckan vi var där och kollade allt och tittade på ultraljud. När jag gick därifrån den dagen så sa Susanne att hon inte trodde att vi skulle ses den sista tiden som hon hade bokat för hon var rätt säker på att jag skulle få barn tidigare....och oj vad rätt hon hade.

Vi pratade mycket om min förlossning och hon sa att det finns psykolog hos dom om jag vill prata. Mycket för att det gick så fort och att jag fick en nära döden upplevelse. Förlåt om ni som är gravida läser detta, vill inte skrämma upp någon. Min första förlossning var bra men den senaste nu kändes inte lika bra.

Det var skönt att prata med Susanne, nästan tråkigt att inte gå där mer. Ska iofs dit när jag har bestämt vad jag ska ha för p-medel så det inte blir fler bajbysar...inte än iaf.

Sen gick jag och Billy på stan. Kollade efter byxor till Joey men hittade inga...eller jo jag hittade ett par på H.M men ville inte lägga 200 spänn nu.

Vi var på davids och beställde en ny mobil till mig...å nej jag tog ingen iPhone, vill inte ha det.

Sen gjorde jag nåt som jag har lite ångest för....vi var på Elgiganten och där köpte jag mig en kaffe maskin. Vet att jag har klagat på att jag inte har några pengar denna månaden(vilket jag knappt har) men jag har ju sparat lite och denna var det kampanj på idag och endast idag så den kostade bara 399 med 2 års garanti. Jag har ångest men det är en fin kaffemaskin som jag har velat ha ett tag....inte vilken maskin som helst utan en

Nescafé Dolce Gusto Piccolo


jag är ju nöjd å för bara 399 är det ett bra köp ändå har jag dåligt samvete att jag unnat mig något när jag inte har så mkt pengar.

Blev hemmagjorda burgare till middag idag och sen ett tränigspass på crosstrainern. Sprang på den i 30 min vilket blev typ 7km så jag är rätt nöjd

Kommentarer :

#1: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

sv: ja precis min tanke också. Finns dom som förstår varför och kan lära en hur man kan klara det, en trygghet man inte haft innan.

Men hoppas vänner och familj som är skeptiska nu kan se det sen att jag utvecklas till de bättre

skriven
#2: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Alltid när man ska äta, duscha eller gå på toaletten ;)

skriven
#3: Sanna

Du skall ICKE ha ångest kvinna!!! När skulle du annars köpa den då? Om 2 månader då den är dubbelt så dyr? Näää!! Du gjorde rätt som slog till nu, det är du värd!

Heja dig, du är så duktig på att träna och röra dig! Puss

skriven
#4: Molly Bergström, UPPSALA

Sov så gott när du ska sussa sen :)

skriven
#5: Anonym

fin blogg! var gärna med och tävla i min :D

skriven
#6: Maria - mamma till Liam ☆

budade hem den från tradera så det är möjligt att den inte finns på lindex längre

skriven
#7: feztis

Okej, vad träligt, men det är bara en period som går över :) Min lillebror hade också en sån period när han var bebis och han skrek varje dag mellan 17-20 :p

skriven
#8: Angel ☆

Tack Snälla !:)

Vad ska du hitta på idag då? =)

skriven
#9: Fröken M

ha inte dåligt samvete !! Den där kaffe maskinen var ett fynd och jag är säker på att "ni kommer ha mycket trevligt ihop" !! Utan kaffe blir ngen dag bra ;)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :