30 juni- Hej Hopp

Som det regnade igår och i natt. Trodde att min lilla tomatplanta var förlorad men den hade faktiskt klarat sig.
 
Idag eller om en stund ska jag åka till Ullared och fota en familj som har fått en bebis, dom är 5 generationer så dom ville ha lite foton på det. Jag är ju bara amatör så jag gör det som en kul grej och ser det som en erfarenhet rikare. Ska även bli kul att träffa Elin och hennes lilla Sally.
 
När jag ändå är där borta ska jag passa på att kika in på Gekås. Behöver alltid lite till Joey.
 
Han har ålat omkring här på golvet nu och sagt mmmaamma, så söt
 
 
Alize ska på bröllop idag. Blev nog lite fel i planeringen så det hanns inte riktigt med att fixa kläder å så till henne. Men vi hade en jätte fin klänning här hemma som jag skickade med plus två par skor, två olika tröjor att hänga över axlarna, en jacka och ett guldhalsband, hoppas att hon blir fin min lilla tjej. Det vet jag iofs att hon blir
 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Åh, då får du säkert en TOPPEN dag !! Gekås är ju så kul :)

skriven
#2: ☆ m a l i n .

Vad roligt med ett litet "fotojobb"! Det skulle jag också vilja någon gång, men känner mig inte trygg nog med fotandet än haha :)

Svar: nej det gör inte jag heller, du tar mkt finare foton än vad jag gör. jag gör det gratis för att det är kul
Anna

skriven
#3: yasmine modell mamma och fru

thai är bäst
allt bra med dig?
kraam

skriven
#4: Anonym

Fem generationer är ju riktigt coolt. Då har nog alla varit väldigt unga när dom fått barn.

skriven
#5: Jonnié Jonsson

nje de va visst bara på söndagen eller nått sånt, sen ska de visst va som vanligt igen

skriven
#6: Jonnié Jonsson

haha ja visst e han, riktigt söt liten kille, läget bra idag?

Svar: ja tack det e bra:)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :