hundutställning- lördag

Jag mamma, Alize och Joey åkte ner till slöinge på schäfer utställning. Joeys farmor höll i det så vi åkte dels ner för att träffa henne och dels för att titta på alla fina hundar.

Fick köpt mig ett nytt koppler ett riktigt i mjukt läder, kommer nog bli kanon bra. Fick en jäkla rabatt så jag vart nöjd.

Som sagt många fina hundar men jag såg ju att våran Agne är jäkligt fin om man jämför med många. Ska träna honom nu så att man kan ställa ut honom. Han vann ju lite som valp men nu fixar vi inte det för att han är för slarvig.

Det var kul att se en väldigt stolt farmor idag. var även roligt att vissa personer nog gärna hade velat ta sig fram men kände att de inte kunde..hihihihi där kan ni stå. För visst är det väl så att en elak person får allt tillbaka, någongång så slår det tillbaka. Jag själv kan vara väldigt vass och bitchig men jag är inte elak.

Nog om det. Idag blir det årets första grillning. Billy har köpt en ny grill inför premiären, en stor med temp mätare och grejer...oj oj oj. Jag är inte jätte glad i grillat men det slinker väl ner.

Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer :

#1: Isacs Mamma

tack snälla söta du ! <3

Allt bra?

skriven
#2: Kaffehörnan

De är alltid fint första grillningen

Va fin dag du haft

Kram

skriven
#3: Anonym

Hahaha, alltså vi har så likt tankesätt känns det som ibland Anna. "För visst är det väl så att en elak person får allt tillbaka, någongång så slår det tillbaka. Jag själv kan vara väldigt vass och bitchig men jag är inte elak."

Haha, kunde inte skrivit det bättre själv. :D

skriven
#4: Jennyh

tack :)

vad kul med utställning!

skriven

Kommentera inlägget här :