30 okt- hahaha

Tisdag
 
Såg ni den otroligt pinsamma polis sreien igår? Eller kan man kalla det polisserie, tyckte att den påminde lite om den där serien sveriges sämsta bilförare eller vad den hette. Pinsam var den iaf.
 
Att Martin Melin som är tillsammans med en av mina idoler Camilla Läckberg kan sjunka så lågt...pinsamt. Kan ju inte ha varit lätt att få dit några kändisar.
 
Snart ska jag göra mig iordning för jobb, slutar ganska tidigt idag...halv fem.
 
mycket tankar som snurrar nu...nej då inga tråkiga saker mer hur jag ska få ihop allt. Många järn i elden men det brukar lösa sig på slutet

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

tackar, hoppas att du oxså får en bra dag :)

skriven
#2: Delila

Ha det roligt på jobbet :) verkligen fiin blogg !

skriven
#3: Anonym

Näääää, jag missade det! Men nu blev jag ju jättesugen att se när du skrev hur det var. Hahahaha! :D

skriven

Kommentera inlägget här :