27 April- Härligt

Idag tävlade Alize sin första riktiga dressyr tävling. Vi gick upp kl 6.15. Morgonen började med att Alize glömde sporrar som jag fick åka och hämta. Sen fick jag köra om stallet och hämta handskar som hon också glömde.

Var jätte nervös mer än Alize tror jag. Men våran otroligt duktiga tjej vann!!!! Hon kom etta i sin klass. Kan ju säga att det var en stolt familj som tog emot henne. Hon har ju fantastiska Kim som hon tränar för, som har fått henne så duktig. En riktigt duktig ponny också, Kaluha.



Kommentarer :

#1: Linda-Mamma till Alfred

Men ÅH vad roligt! Grattis!!Ja exakt har man en bra plan så brukar det gå vägen;)

skriven
#2: Fröken M

Åh va kul, och det var säkert bara den första av en lång rad segrar :) Kram

skriven
#3: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna ett presentkort för 250 kr från skavileka.se som du kan köpa Lego för:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbra dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/tavling-vinn-lego-for-250-kr.html
Kram Joanna

skriven

Kommentera inlägget här :