29 aug- Mys dag

Denna dagen har jag bara varit och myst, slappat osv. Ja jag ska jobba sen men börjar sent idag så då när vädret är höstigt har jag passat på att ta det lugnt.
 
Har krupit upp i soffan med täcke och kudde och tittat på filmen " Små citroner gula". Jätte bra film, jag tyckte mycket om den. Jag har gråtit och skrattat om vartannat. Om ni inte har sett den så se den. En sådan där go film att titta på.
 
Joey har varit kreativ, får nog köpa byggklossar till honom då han öpnnade kylen i baren och byggde torn av ölburkar. En sprack så det pös ut en stråle över hela rummet, inte så mysigt.
 
Igår firade vi här hemma med hemmagjord choklad glass, varför fira? Jo det gick jätte bra på Alize´s programidning och dessutom fick Billy förlängd anställning igår...vi är jätte glada över detta och kan andas ut i ett halvår till. Så underbart för han trivs så bra där han jobbar och tjänar väldigt bra.
 
Idag fyller våran goa svärmor/ farmor år, hurra hurra
 
Nä nu får jag la göra lite nytta innan jobbet
 
 
Bild på oss från Danmark

Kommentarer :

#1: kaffehörnan

Grattis farmor

kram kram

skriven
#2: Camilla

Kikar in och gratulerar till de goda nyheterna!

Svar: Tack :)
Anna

skriven
#3: yasmine modell mamma och fru

ja det var mums
ja den filmen är förresten riktigt mysig kollade den för några veckor sen.
funderar på att krypa ner i soffan nu jag o titta på något.
men känns som något man kan göra när sonen somnat
men hela tiden fullt upp fast jag är hemma.
men har ju mannen att ta hand om
kraam

skriven
#4: Jonnié Jonsson

ja de hoppas jag. hur svårt kan de liksom va ;)

skriven
#5: Fröken M

Hurra !!! Fira det som firas kan, och detta var ju kanon grejer att fira :)
Extra skönt med Billys jobb - "trygghet" gör hjärtat "lätt" :)

skriven
#6: PIPPA

fint i danmark :D

skriven

Kommentera inlägget här :