30 dec

Trodde att jag skulle blogga mycket nu när jag är ledig mn det blir inte så. Jag tar det verklige lugnt, mycket slappande för jag måse. Jag måste ladda batteriet på riktigt denna gånen. 
 
Annandag jul: Är ju ett par dagar sedan men den firades med mina kusiner och våra föräldrar och mormor och morfar med kalkonmiddag. Denna gången var vi i lokal, automobile klubben. Då vi är så många. Det var jätte gott med kalkon och kul att träffa alla. Fick träffat mitt senaste kusinbarn, Ebbot. Jisses vad små dem är.
 
Som sagt så ligger jag mest på soffan och tittar på Grey´s och filmer. Har bara två avsnitt kvar av Grey´s och har ingen aning om hur jag år tag i säsong tio. Såg en br afilm för ett par dagar sedan "The Heat", handlade om två kvinnliga poliser, den var rolig och bra. 
 
Har blivit lite promenader med mamma och hundarna, måste ju röra på mig och vi har så mycket att prata om på våra promenader. Igår tog Alize med mig till stallet. Vi gjorde iordning två hästar och sen red vi ut i skogen, bara jag och hon. Vi hade jätte kul, hoppade lite hinder och red i backar och så, superkul. Hade jag bara haft mer tid hade jag velat börja rida på riktigt igen.
 
Vi skulle inte köpa några julklappar till oss vuxna i år men det blev en del ändå. Jag fick doftljus, pengar, choklad, designad keramikskål, en stor skål med frukt och godis, tvål, döskalle örhängen från Alize och en swedenrockbiljett från Billy. Fick också bäddset från våra barn, så jag är mer än nöjd med julen. Billy fick tatuerings presentkort utav mig så det ska användas på nyårsdagen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: ansepanse

det gör du rätt i som laddar batterierna och att ta promenader med mamma och bara prata och prata och att rida så där med dottern, det är avkopplande sysselsättningar
GOTT NYTT ÅR
önskar jag dig
kramar

Svar: Tack detsamma :) Kramar
Anna

skriven
#2: Jonnié Jonsson

Ja fy. E fortfarande jätteseg. Men de går väl förhoppningsvis över

skriven
#3: OLIVIA

jag känner att jag också laddar batterierna, lugnt och skönt. Ha lite välbehövliga kvällar med vännerna och laddar upp de :D
kramis♥

skriven
#4: malin

*hrm* känner igen mig i de där med att man tänkte bloggat en del nu när man är ledig... men skönt att ladda baterierna iaf :)

skriven
#5: Maria - Mamma till Liam

så härligt med lite ledighet :)

skriven
#6: Fröken M

Äh, det finns ju så mycket annat roligt att göra när man är ledig så det är väl naturligt att datorn inte får så mycket tid :)
Gott nytt år vännen ! kram

Svar: Tack detsamma :) Kram
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :