Så var det kvällning

Shit vad dagarna går fort, helt galet. Idag blev det riktig husmanskost till middag, köttfärslimpa sås potatis lingon och brocolli. Maten blev väldigt uppskattad så det var ju bra.
 
Idag har Joey lekt en liten stund med Eddie då jag hade lite ärenden hem till Sanna. Dom växer la nästan upp som två bröder dom där
 
Agne(vår hund) har ett märgben som jag inte vill att han ska ha inne då det blir väldigt kletigt så han får ligga ute på altanen och tugga på det. Ibland glömmer jag dock bort att han är där så då börjar han yla. Kom på det att grannarna nedanför måste ju tro att jag är världens hundplågare som "stänger" ute min hund så att han sitter och ylar :P 
 
 

Kommentarer :

#1: ansepanse

man vet aldrig vad grannar tänker och tror, bry dig inte om det
visst går dagarna fort
kramar

skriven
#2: Maria - mamma till Liam ☆

åh köttfärslimpa är så gott :)

sv; ja vi köpte storlek 80 så länge det var lite stort. nu när det sitter bra kommer vi såklart fortsätta att använda den storleken. men vi köper bara 86 :)

skriven

Kommentera inlägget här :