30 Juli- då var denna månaden slut

Oj oj oj, vad snabbt denna sommaren har gått, bara 1,5 veckor kvar på min semester. Men när jag tänker tillbaka så har vi gjort väldigt mycket denna sommaren, samtidigt som vi har tagit det lugnt och njutit. Vi kanske inte har varit på några resor direkt men det har varit besök på djurparken, många besök på stranden och till stan och nästa helg ska vi till Danmark.
 
Igår fick jag gjort en del hemma, tvätt och städ. Har dock golven kvar. Vet inte vad vi ska göra idag? Här är lite grå mulet. Kanske skulle vara hemma och ta det lugnt....det är tyvärr då jag får panik och tänker typ "Jag kan ju inte bara vara hemma, jag måste ju utnyttja semestern". Men egentligen, det är ju jätte skönt att vara hemma.
 
Igår gjorde jag inlagda bigarråer och sylt på bigarråer, det tog sin lilla tid. På kvällen blev det promenad med hundarna

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja här e verkligen underbart, har legat 6 timmar vid poolen idag

skriven
#2: solvej danielsson

hundarna...? har du fler än en nu?
ha det så skönt nu resten av semestern... titta gärna in någon gång... eller en fika på stan nån dag?
kram

Svar: Åh vad kul att höra från dig :) Nej, har bara en. Mamma har skaffat en liten hund. Jag tar gärna en fika någon dag. Kram
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :