30 juni- Får la börja med gårdagen

Känns som att jag alltid bloggar om gårdagen men det blir lite så för jag hinner aldrig blogga på kvällen. Denna tiden är bäst när barnen tittar på sommarlovs morgon och äter frukost då kan jag i lugn och ro blogga, annars finns det ingen tid. 
 
Igår regnade det hela dagen, fanns ju inget att göra. Hälsade på Billy i garaget, åkte ut till sommarstugan en sväng. Hämtade ut överkastet som jag hade beställt. 
 
På eftermiddagen/kvällen klarnade det upp. Vi åkte in till stan, hade tänkt äta på Olles men det var stängt så det fick bli mat i hamnpaviljongen istället. Det är väldigt mysigt där, träbord, korgstolar, bar utomhus, allt ligger under stora parasoller och det sitter surfbrädor som prydnad överallt, ligger precis nere i hamnen så visst är det supermysigt att sitta där. Vi fick ett bord ute och där lös solen lite så det var väldigt skönt att sitta där. Jag åt fish and chips och Billy åt pulled pork, jätte god mat men väldigt väldigt små portioner. Inte ens jag blev mätt uatn kände att jag lätt hade fått ner en till. Billy blev ju långt ifrån mätt. Dessutom gav ju vi bort hälften av våra pommes och lite kött till Joey. Så det vart lite tråkigt. Dessutom fick man inga grönsaker eller sallad eller något till, ingen snygg uppläggning.
 
Tog en sväng om Sanna och Mattias och kollade in deras nya lägenhet. Den var gigantisk. Jätte stor och fin var den. 
 
När vi kom hem var det redan kolsvart ute fast att klockan bara var typ 21 så visst blev det sämre väder igen. Vi tittade på en film, en komedi Here comes the boom. Den var la rolig men ingen höjdar film. 
 
Så vad ska man göra idag? Här ser ganska ok ut ute, soligt och molnigt. Idag hoppas jag att Billy kommer hem tidigt så att jag kan få ta mig en långpromenad

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

Knutan tackar så mycket :)

skriven
#2: Jonnié Jonsson

Godmorgon själv, hoppas att du får en bra dag

skriven
#3: Maria - mamma till Liam ☆

jag bloggar också mest på förmiddagen :)

skriven
#4: Julia Jansson

sv; tack så mycket ! :)

skriven
#5: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: tack det är bra :) själv då?
Anna

skriven
#6: Jenilita

Ja d e tufft o hinna me bloggandet o alla kids du gör ett jättebra jobb:)

Svar: Tack, va snäll du är :)
Anna

skriven
#7: Esmeralda <3

Hej! Gillar du träning och känner att du behöver lite motivation så tror jag min blogg är något för dig, kika gärna in den ( om du har lust såklart)

pS: svara gärna på frågan i senaste inlägget om du vill

Ha det super! Kram^^

skriven
#8: Fröken M

Här bloggas det nästan bara från mobilen, det är bara "då" jag hinner - en snabb bild, lite text och publicera ;)
Kommentarer kan få vänta i dagar innan jag godkänner dem, men livet måste alltid få gå först !
kram

skriven

Kommentera inlägget här :