29 Mars- Lång fredagen

Idag blev det lite go frulle med frallor, lax och skinka. Efter det åkte jag och Joey hem till mina föräldrar där Alize var. Vi gav oss ut på en påsk promenad. Vi brukar gå den men då är den i Åkulla, mysigt att gå i skogen. I år var den i stan och den var 6 km lång plus att vi gick dit från mina föräldrar så idag blev det en promenad på cirka en mil. Det var gött med lite motion då kan man unna sig påska gotta med bra samvete. 
 
Det tråkiga var att den var ju väldigt lång och när vi väl kom tillbaka till start/mål så var godis påsarna slut som de skulle delat ut till barnen. Nu får vi hålla tummarna att vi vinner bara. Vi fick varsit paket ägg iaf ;)
 
Efter promenaden blev det fika hemma hos mina föräldrar, sen var mamma snäll och följde med mig till coop. Ja jag tycker att det är jobbigt att handla mycket när man har Joey med sig. Fick muta honom med både banan och godis....hade honom i en sån där bilvagn men han hängde ju utanför hela tiden. Vojne vojne den ungen kommer att stressa ihjäl sin mamma :P 
 
Nu är vi hemma och väntar på Billy, han ska få stå ute och grilla idag. Tänkte först gåt på konsert idag men vi hoppar över det och umgås med barnen istället. Det kommer fler tillfällen, fast det är nog mkt folk en sådan här dag ute
 
Jag målde Joey till en påska gubbe idag
 
 
Såhär fin var min lilla påsk kärring för många år sedan. Idag fick inte hennes mamma klä ut henne :P 
 
 

Kommentarer :

#1: Hemmafru i Florida

Hej Anna!
Tack for dina alltid sa finna kommentarer... onskar dig och familjen en trevlig weekend!!
kram

skriven
#2: Jonnié Jonsson

tackar :) hoppas att du oxså får en bra påskafton

skriven
#3: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad härligt att ni har fått plats på förskolan nu :)

skriven
#4: ansepanse

nej, det är ju så, till en viss ålder får man måla och klä ut barnen, men sedan är det stopp :)
kramar

skriven

Kommentera inlägget här :