29 november och det är fredag

Bästa dagen på hela veckan. Satte upp min jätte-stjärna igår, kunde inte hålla mig längre (köpte den i somras). Gjorde då ett jätte kap, den hade kostat 399:- och dem reade ut den för 120:-. Den är jätte fin. 
 
Idag blir det extra job för min del, har jobbat en hel del extra nu då det är många sjuka på jobbet. Det är gott att få jobba lite mer, extra klirr i kassan och samlar på mig mer komp men visst känns det i kroppen.
 
Ska bli skönt att ta det lugnt ikväll.
 
Efter jobbet kommer farmor hit och passar Joey en stund så att jag och Billy kan åka och köpa paket till våran lille kille som fyller två år nästa vecka. Sen blir det nog pizza ikväll för Billy kanske ska jobba kväll/natt och Alize ska till sin pappa så det blir tomt här hemma. 

Kommentarer :

#1: Cissi

Mysigt med julpynt.. Och kul med fynd!

Ja, hon är med i den kören sen några år tillbaka (när barnen flög ut) ;) kul grejer får de göra iaf - på lucia är de med och sjunger i Lingo ;)

skriven
#2: Olivia Magnusson

Vilket kap!!

sv: hhih,hon tackar :D
k
ramis♥

skriven
#3: saandrafoto

ha en bra fredag!! (:

skriven
#4: Fröken M - Tävla om 2 DVD-boxar med Stadens Hjältar

Åhh... lite extra jobb skulle jag oxå behöva såhär innan jul ! Alla sjukdagar har helt klart minskat inkomsterna, men är man sjuk så är man... Tyvärr !
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :