6 oktober- härlig dag

Har lyckats ställa in någon konstig inställning på min kamera så jag blir inte nöjd med bilderna. Blir många suddiga. Får sätta mig med det när jag har tid.
 
Gav mig själv en fotoutmaning idag, fota barn/djur i rörelse utan att det blir suddigt (som jag alltid lyckas med) ville få bilder där man kan "se rörelsen" i bilden fast det ska inte vara suddigt. Men jag får fortsätta öva. Övning ger färdighet, har dock inte redigerat något så då kanske de kan bli lite bättre
 
Har fikat hos Hanna idag, blir så sällan men det är så kul att sitta och prata med henne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja de e samma här älskar köttfärsmat :)

skriven
#2: Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Svar: tack :)
Anna

skriven
#3: Annika

vilka härliga bilder på killarna

Svar: tack :)
Anna

skriven
#4: Jonnié Jonsson

ja absolut, får hoppas att de inte ringer idag o vill att ja ska jobba :)

skriven
#5: Fina Frun

Oh, jag tycker bilderna ser fantastiska ut! Ser inte alls att de är suddiga?

Svar: Tack :)
Anna

skriven
#6: Fröken M

Vilken liten tuffing ha är !! galet söt :)

Svar: Tack :)
Anna

skriven
#7: ansepanse

jag tycker dina bilder blev riktigt bra, jag tränar också hela tiden, jag vill ju förkovra mig och kunna ALLT när det gäller att ta bra bilder
kramar

skriven
#8: Olivia Magnusson

såå söta bilder :D

sv: åh tack:D
kramis♥

skriven
#9: yasmine modell mamma och fru

Tack snälla
fota i rörelse är himla kul jag har fotat lekande barn idag. hehe.
Du får kolla in mitt toffel tips på sidan...
åhh längtar tills mina nya tofflor kommer ska bli så härligt
vad ska du hitta på ikväll?
kraam

skriven
#10: malin

jättehärliga bilder :)

Svar: tack :)
Anna

skriven
#11: Camilla

Fina bilder! Måste nog ta fram min egen systemkamera och fota lite jag med :)

Låter mysigt det där med nyckelpigan på axeln! Själv slängde jag som sagt bryskt ut den jag hittade, kändes elakt då det är så kallt ute...

skriven
#12: girly

Tycker du fick till underbara bilder.

skriven
#13: JUNITJEJ

Vilken mysig hund!

skriven
#14: JUNITJEJ

Vilken mysig hund!

Svar: tack :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :