29 sept- Shopping söndag

Slappade lite idag på morgonen, åt frukost i soffan ch tittade lite Wallander till.
 
Påbörjade garderobstädning här hemma men la ner det. Tog barnen och åkte till mamma och hämtade upp henne. Sen bar det av till Falkenberg och fynda. 
 
Mamma skulle köpa lite saker och jag fick köpt sånt där bra att ha. Letade efter korgar och medicinskåp men hittade inget som jag ville ha.
 
Hittade dock ett bord som jag blev väldigt förtjust i, ett brickbord. Måste bara först komma på vart jag ska ha det.
 
Mamma bjöd oss på fika, vilket var välbehövligt efter att vi hade sprungit efter Joey genom hela affären. 
 
När vi kom till avdelningen med lampor och glas och andra saker som lätt går sönder så gav Joey oss ett flin och bara sprang. När mamma sprang ifatt honom så pekade han med ett finger och sa "HA HA" och iväg igen. Denna busunge.
 
Har grejat nu när jag kom hem och nu har vi ätit också. Blev fläskfilégratäng och hemmagjord rotfruktsgratäng ( potatis, rotfrukt, palsternacka, rödbeta, morot, blomkål, purjolök) 
 
Nu ska den här mamman ligga i sängen med datorn och bara slappa...om min familj tillåter detta. Men jag måste för jag har sjukt ont i mitt huvud och har haft det i över en vecka nu
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jossan

hoppas det blir bättre med huvudet snart! :(

skriven
#2: Jonnié Jonsson

japp o de har Sveriges godaste hamburgare enligt mig

skriven
#3: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är väl alltid trevligt med lite shopping :)

Sv: Ja, visst är han fin :)

skriven
#4: Fröken M

haha... JA, men Viggo och hans morfar delar motorintresset så det finns MÅNGA sportbilar, motorcyklar och annat i deras garage ! ( Både i barn storlek och i "morfar storlek" :) )
Kram

skriven
#5: Olivia Magnusson

åh har min stuga i falkenberg :D

'sv: hihi,taack :D
kramis ♥

skriven

Kommentera inlägget här :