Jisseessss.....varför lär man sig aldrig

Varför lär jag mig aldrig....
 
 
att sluta äta alltså...;) 
 
Nä seriöst. I fredags så åt vi pizza, plus att vi gick hela kvällen både jag och Billy och tuggade i oss smågodis. Sen as sent när Billy fortfarande håller på och bygger ihop min nya garderob så trycker jag i mig en hel Ben and Jerry. De sista skedarna var inte ens goda men det skulle ju ätas upp. Jag fick så ont i magen så jag fick gå och lägga mig. Trodde att jag skulle kräkas, hade ont i går när jag vaknade. Men tror ni att jag lärde mig något, icke kan jag säga.
 
Igår så fikade jag hos mamma och pappa. Åt en rejäl portion mat och sen åt jag choklad och godis hela dagen. Till Walander filmerna så åt jag godis och äppelpaj...fick oxå så ont i magen så att jag började kallsvettas, var nära på att kräkas. Idag har det blivit fika och en kexchoklad och ja jag ska gå och lägga mig med magont idag också för jag ska trycka i mig den sista äppelpajen...
 
Sen jävlar imorgon får det bli havregrynsgröt och vatten ;) kanske någon form av magmedicin oxå ;) 

Kommentera inlägget här :