Mullvad

tisdag 29 april
 
Denna dagen kommer ju att bli intressant...har slut på allergi medicin, kommer att se ut som en mullvad. Ja ja, det kan la vara snyggt det också.
 
Nu tar det fart här hemma. Hela trädgården är full av brädor, stolpar och bröte för nu ska det byggas staket. Äntligen, ska bli helt underbart att bara öppna dörren för hunden och att Joey kan vara små stunder själv i trädgården.
 
Joey var så go igår. Han sa " Jag gillar dagis" "Jag gillar Billy", du menar pappa sa jag då " Ja pappa- Billy" sa han då. "Jag gillar Alize" så frågade jag, gillar du mamma? Då bara tittade han på mig....Han gillade alla igår, katten, hunden, mormor, farmor, morfar, Eddie och Mattias.
 
Han är så rolig nu när han pratar hela tiden. Om han säger ett ord som vi inte förstår så blir han jätte arg. 
 
Idag ska vi till Alize skola på vårvernissage

Kommentarer :

#1: Fröken M

Det är samma sak här ! Jag blir tyngre - men mindre :)
Precis enligt planen med andra ord !
KRAM

skriven
#2: Jonnié Jonsson

Helt underbart :) får hoppas att de blir lika fint idag :)

skriven
#3: Maria - mamma och gravid ♥

åh vad jobbigt! hoppas du har ny medicin snart :)

skriven
#4: ansepanse

det blir superbra med staket, här har vi en stor trädgård med staket om så att vovvslarna kan springa fritt :)
då får du skaffa allergimedicin illa kvickt nu
kramar

skriven
#5: Malin

usch, inte kul med allergi! :( men skönt att få ett staket, de är nått jag saknar här hemma...

skriven

Kommentera inlägget här :