Femtio nyanser av honom, Femtio nyanser av mörker

Japp dessa böcker har väl knappast någon kvinna lyckats undgå....
 
Jag har läst två av tre böcker, Femtio nyanser av honom och Femtio nyanser av mörker av E L James.
 
Första boken handlar om en ung tjej, oerfaren, oskuldsfull, inget större självförtoende...Anastasia. Hon är litteratur student och får av en slump intervjua den snygge framgångsrike VD:n Christian Grey....detta öppnar upp en helt ny värld för henne.
 
Ja detta är tantsnusk. Egentligen blev inte jag så förtjust eller tagen i den första boken. Visst det var hett och det var passionerat och man förstod ju att den här Mr Grey bara är så snygg. Men jag hade lite andra tankar och värderingar i huvudet medans jag läste....
 
Iaf jag var tvungen att läsa bok nummer två då första slutade på ett spännande sätt. Denna gången blev jag helt tagen av boken. Så otroligt bra. Visst tantsnusket fanns kvar men det fanns ju även en handling...en spännande handling där man som läsare kunde börja tänka och analysera. Jag ser verkligen fram emot att läsa bok nummer tre
 
Är riktigt nyfiken på filmen dessutom
 
 

Kommentera inlägget här :