Lediga fredagen

Fre 28 mars
 
Idag har jag varit ledig vilket kändes väldigt bra då Joey fick feber i går kväll och jag hade sjukt ont i min rygg i natt. Drömde tom att jag hade ont i ryggen.
 
Jag städade typ hela förmiddagen, skönt att få det gjort. Joey somnade efter lunch och då satte jag mig ut ei solen med en kopp kaffe och en bok, har ju vart fint väder idag
 
Blev en tur till stan med bägge barnen. Joey fick klippa sig för första gången. Först vägrade han att sätta sig i bilen(frisörstolen) men efter lite mutande gick det bra. Dock satt hn och var sur och arg hela tiden och det sista grät han. Men oj vad fin han blev
 
 
Sen blev det en tur in på Gina Tricot där Alize fick välja ett plagg, valde ett linne. Sen gick vi tre och fikade
 
 
 
Jag och Alize ville sitta och njuta på fiket men jag fick slänga i mig min latte å Alize klunkade i sig sin smoothie snabbt för Joey tyckte att det räckte att vi satt där typ fem minuter.
 
Blev en sväng om morfar också innan vi åkte hem. Någon som har bra förslag på vad man gör med en iphone som har tagit en simtur i toan? Just nu ligger den i en påse med ris :P 
 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Det låter som en riktigt härlig dag om man bortser från baciller, värk och badad telefon ;)
Idag har det verkligen varit underbart ute och jag hoppas att värmen är här för att stanna hela helgen !
kram

skriven
#2: Malin

hoppsan hejsan för badande telefon! :p
när min gamla badade i en vattenskål, så körde jag en stund på värmedyna och sedan en påse med ris, o de funka prima i nått år iaf :)

skriven

Kommentera inlägget här :