Mors dag

sön 25 maj
 
I dag är det mors dag och det ska firas hemma hos mina föräldrar. 
 
I går var vi på stan på fm, det var Rosenfredsfestivalen. Vi var på Surfers och tittade. Joey blev helt tokig när han såg alla skateboards och surfbrädor. De min skrek han och blev jätte sur när vi skulle gå därifrån.
 
På em var tanken att jag skulle träna men då min mage sa nej fick jag stanna hemma. Svinont i magen och mådde illa. På kvällen kom Sanna Mattias och Eddie hit på grillkväll och planering inför Sweden Rock. 
 
Hade ont i magen till och från under kvällen men det var ändå kul att träffa vännerna. Vi fick presenter, Joey fick en leksaksbil med godis och vi andra fick favoriten, vit toblerone :) 
 
Pojkarna lekte, vi vuxna pratade och Alize satt mest vid sin dator, skön lördags kväll helt enkelt

Kommentarer :

#1: yasmine modell mamma och fru

så sant vännen
ha en underbar söndagskväll
kraam

skriven
#2: Fröken M

Stackare !! jag hoppas du mår bättre idag !! Kram

Svar: ja tack det är bättre. Kram
Anna

skriven
#3: Maria - mamma och gravid ♥

mysigt med morsdag firande :)

skriven
#4: Jonnié Jonsson

Ja riktigt gott, nu detta e min årstid :)

skriven

Kommentera inlägget här :