Back on track

tors 29 okt
 
Jag har inte försvunnit men bloggen har inte varit prio ett just nu. Jag är inne på sjätte veckan nu med halsont och förkylning. 
 
Det blir mycket pluggande nu och idag ska jag sitta hela dagen då jag är ledig.
 
Igår var vi också lediga så då lämnade vi J hos mina föräldrar och så åkte jag, Billy och Alize till Gekås. Vi fick handlat ritkgt mycket men det var sjukt mycket folk, vi fick ta depåstopp i caféterian innan vi kunde fortsätta. Har aldrig sett så mycket folk men nu är vi lite fattigare men har fått mycket grejer. Ska jag skriva vad vi köpte?......
flera paket tops, flera paket pads, handtvål, tv/radio adventskalender plus chokladkalender, underkläder till hela familjen, flera paket plåster, braständare, fryspåsar, salt plus kryddor, bröd, chips, kaffefilter, bakplåtspapper, raggsockar, iphone6 skal, piratset maskerad, leksaksbil, spiderman dräkt, bok, vantar till hela familjen, halsdukar och mössor, ficklampa plus batterier, termobyxor, smink(dagcreme, mascara m.m) tröja till J, tre par byxor till J, rengöringskrämer till ansikte, mysbyxor till mig, köksvampar, deo flera, bubbelbad plus schampo plus dushcreme, vattenflaska, diskmedel till maskin plus sköljglans, julpapper....detta gick på knappt 2000 spänn. Alize köpte väldigt mycket hon också då hon hade presentkort där. 
 
 
 
 
Igår körde jag in Alize och hennes kompis S till högtryck (disco) på Oscars. Jag var den där pinsamma mamman som borde varit osynlig. Jag fick inte går ur bilen utan bara släppa av de utanför. Hon börjar bli stor nu, mammas lilla groda
 
Gå gärna in och kika i hennes blogg 

Kommentarer :

#1: Malin

ååh, jag satt precis o kollade på gkås blogg o tänkte när sjutton ska jag hinna åka dit!
inte lika lätt nu när man inte jobbar i varberg längre :p
o skit att de va mkt folk, jag trodde de var mer "safe" att åka en veckodag :S

skriven
#2: Camilla

Åhå, vad kul! Skulle gärna åka dit och shoppa loss :D

skriven

Kommentera inlägget här :