Höst

mån 30 sept
 
Trött, lipig, snurrig.....känner inte igen mig själv. Vet inte, kanske har en dålig dag eller vecka eller månad. Jag vill inte vara den där negativa personen för det är inte jag och jag vill definitivt inte skriva gnälliga negativa inlägg i min blogg. Men idag känner jag bara....pust. All luft har gått ur mig.
 
Hoppas på att Hollywood fruar kan ge mig ett gott skratt ikväll på tv:n då jag behöver skratta.
 
Det är mycket nu runt mig....jobb, plugg, familj, treårs- trots, tonårstrots, hund, träning, fritid.....tankar, funderingar.....
 
Ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

usch, vet precis hur de känns för har kännt mig likadan senste veckorna eller månaden. minns knappt men hoppas verkligen att det vänder för dig snart! o sånna inlägg behöver man ibland bara få ur sig :)

Svar: Tack, kram
Anna

skriven
#2: Maria

hoppas du mår bättre idag :)

Svar: Tack, känns lite bättre :)
Anna

skriven
#3: Camilla

Man måste få lätta på trycket i bland, oavsett om det blir på bloggen eller någon annanstans. Det brukar kännas bättre sen.

Och husfruarna livar alltid upp, särskilt Gunilla! Den där Åsa hade lite väl mkt fixering vid botox kände jag... Hon verkade ju gå igång på det, haha! SJälv tog jag ett glas vin och softade framför tv'n när det drog igång, veckans höjdpunkt tror jag! Sen vaknade lillan och vägrade sova mer den natten ;(

Hoppas du får en riktigt fin helg!!

skriven
#4: Amanda

Alla måste få ha dåliga perioder ibland. Hoppas du får en fin helg iaf. <3 Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :