Ny vecka

Mån 27 april
 
Vädret är fortfarande inte så roligt men det blir väl bättre hoppas vi.
 
I går var vi iväg med häst hela dagen. Jag fick köra transport vilket jag inte känner mig jätte bekväm med men vad gör man inte för sina barn. 
 
Dock var Smulan (hästen) på trots humör, vårkänslor och ville impa på unghästarna så hon bockade av Alize. Alize gjorde typ volter i luften och sedan fortsatte Smulan att bocka och stegra sig mot Alize. Det var rätt läskigt men det kändes tryggt att vi var hos Kim. 
 
Kim fick ta hästen och träna den och sedan kunde Alize hoppa upp igen. 
 
Dock har Alize fått en rejäl bula på höftbenet och den gör jätte ont. Tror bara att det är mjukdelarna men vi får väl se på. 
 
Joey var duktig och var med och hjälpte till hela tiden. 
 
Försökte plugga i går måste bli klar innan torsdag, känns som att jag sitter fast 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin måndag. :D

skriven
#2: Maria

ni får komma hit här är solen!! :)

sv; ja jag tycker att det är toppen när de lär sig att sitta utan stöd men hon får gärna vänta ett tag med att krypa :p

skriven
#3: kaffehörnan

Gud vad kul, jag var och red igår

skriven
#4: Fröken M

fy va obehagligt ! Jag hade blivit livrädd i dina skor,
men jag hoppas att det gick bra med A !!

skriven

Kommentera inlägget här :