Tråkväder

sön 26 april
 
Började morgonen med näsblod...kan ju börja bättre. Sen jag hade bihåleinflammation så får jag lätt näsblod att jag har pollenallergi gör nog inte saken bättre. 
 
I går hade jag med mig min vilding i stan. Jag skulle köpa nya träningsbyxor, vi började inne på Gina Tricot då jag är snål när det gäller träningskläder. Men de har väldigt coola kläder men det är ju vanligt tyg och då svettas jag igenom det. Fortsatte ner till H&M och där tog Joeys tålamod slut. Han sprang runt bland kläderna, kröp in i skyltfönstret och vinkade på folk. Dök in bland massa uppställda skor och "simmade" omkring bland de. 
 
Träffade min kusin Kajsa och hennes vän Sofie. De passade Joey en stund så att jag kunde titta på kläder. Hittade dock inga brallor. Och Joey lyckades smita från tjejerna och gömde sig. 
 
Vidare in på Intersport, Där hittade J en kickboard som han körde runt på, en skateboard som var rolig att åka runt på, fick tag i en fotboll som han sköt omkring i butiken. Fick roffat åt mig ett par byxor och en träningsbehå på reastället (300:-) för båda. Framme i kassan bad jag om ursäkt. Kassabiträdet skrattade och menade på att på Intersport så får man skjuta bollar inomhus om man är 3 år, hon sa att det finns ingenting här som kan gå sönder ändå. 
 
Inne på Kvantum Ica så fick Joey tag i påsar med deras egna praliner och kakor, han lade ner dem i uppställda kakbukar som stod som dekoration vid kassorna. Så de fyllde han med kakor...jag orkade inte ens plocka upp det.
 
Inne på Surfers Paradise fick han tag i en bobby car och körde runt bland alla surfbrädor....Böjde sig ner vid omklädningsrummen och där han såg ben körde han in huvudet och sa " Hej, jag e Joey". De som jobbade inne på Surfers tyckte att han var rolig och det var helt ok att köra Bobby Car där. 
 
På kvällen bjöd Sanna och Mattias oss på jätte god mat. Gaiden var med oxå och vi planerade lite inför Sweden Rock, små killarna lekte och grejade som vanligt. 
 
Nu blir det snart stallet
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

hahah! omg! vilken vilding du har där hemma :P

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

hej ja veckan var toppen
ja strandmässigt är så är sides stränder mkt bättre för barn långgrund och inte så höga vågor.
har vart i Alanya några gr också.
nu ska jag börja att natta stor grabben här hemma kraaaam på dig

skriven
#3: Camilla

Hehe, ja det kan vara fantastiskt ibland att ha med sig barn när man ska handla ;) Tur de flesta runtomkring tar sånt där med ro, men själv kan man ju bli hyperstressad. Iaf jag. Sonen blir alltid superuttråkad och han röjer väl inte runt på samma sätt då han är 7 år nu. Men han får istället för sig att han ska gå iväg och utforska någon annan butik. Aaaah!

skriven
#4: Annika

Mormors lille kille han är go den.

skriven

Kommentera inlägget här :