Härligt

ons 26 aug
 
Så skönt jag sov natten mellan måndag och tisdag. Efter träningen blev jag sådär go och mör i kroppen. La mig och somnade tungt på direkten och sov tungt hela natten. 
 
I går kväll bev det inte alls det samma, har en tonårsdotter som kan dra igång världens konflikter på kvällen. Så hennes pappa fick följa med på konfirmationsmöte istället för jag. 
 
På kvällen fick jag ingen ro, jobbade lite med sådant som jag inte hann med på jobbet. Blev varken klar eller nöjd, tvättade ett par mskiner tvätt, lagade mat, nattade barn... när jag väl gick och lade mig kände jag mig bara stressad och på dåligt humör så jag har inte sovit bra i natt och dessutom har J sovit dåligt så han har väckt mig hela natten.
 
Nu med en träningsvärk from hell, kan inte ens nysa så känns det sådär att ta tag i ett nytt träningspass idag

Kommentera inlägget här :