Tillbakablick på 2015

tis 29 dec
 
Nu närmar sig 2015 sitt slut så jag tänkte köra en liten tillbaka blick på året
 
JANUARI
I början av januari närmare bestämt den 4:e så åkte vi upp till Göteborg med Sanna och Mattias och titade på bio, Hobbit. 
Det drog in en storm, stormen Egon. Den helgen var vi i Göteborg och firade Sannas födelsedag. Det blåste galet mycket men vi hade väldigt roligt ändå.
I mitten av januari kom det snö och jag och Joey gick på ett biobesök för första gången.
 
 
 
 
FEBRUARI
Hela februari var jag sjuk, hade tre bihåleinflammationer, det var många besök på vårdcentral och akuten och många prover och dropp. Tillslut hittade jag en privatläkare som spolade mina bihålor och jag blev frisk.
Vi var på bröllops fest hos Tommy och Susie.
 
MARS
Hände inte så mycket i mars, jag började träna lite smått efter sjukdomsperioden.
Vi fick reda på att vi vann VIP- biljetter till Sweden Rock Festival
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

usch ja... verkar som att alla hade en riktig sjukperiod av detta året! då kan ju nästa bara bli bättre :)

skriven

Kommentera inlägget här :