Crazy Friday!!!!!

fre 30 jan
 
nej det är ingen crazy fredag men det är skönt att det är fredag. Idag börjar jag senare då jag har stängning så vi slappar lite här hemma. Ska dock göra oss iordning väldigt snart.
 
Denna veckan har jag varit väldigt trött men det ska la vända förhoppningsvis. Blir en lugn helg då jag fortfarande inte får träna, tänkte bara ta det lugnt i helgen så förhoppningsvis är jag bra tills nästa vecka. 
 
Vi har köpt en sådan där gopro kamera, Billy har pratat om det sen i somras så nu köpte vi en. Nu ska vi bara lära oss den också :P Det som är kul är att man kan filma under vatten, så nu måste vi väl åka på någon härlig resa i sommar lr ;) 
 
Hoppas att ni alla får en fin fredag

Kommentarer :

#1: Maria

skönt med en lugn morgon :)

skriven
#2: mamma mindy

Alltid skönt när man får en lugn start på helgen.ha en mysig helg.kram

skriven
#3: malin

här håller sambon på att tjata om en med, kanske blir att införskaffa en här med :) hoppas ni blir nöjda med er :) vilken modell köpte ni?

Svar: Vi köpte hero4 svart
Anna

skriven
#4: Camilla

Alla anledningar till att åka utomlands är bra tycker jag :D

Näe, trivs man inte och inte ser sig själv bo kvar på ett ställe i x antal år är ju fix i hemmet inte vad man prioriterar. Så kände jag i hyresrätten vi hade innan, ville flytta därifrån från dag 1 mer eller mindre. Nu blev vi kvar där i nästan fem år ändå, men jag satte nog inte ens upp en tavla...

skriven

Kommentera inlägget här :