Klassfest- Återträff

lör 27 juni
 
Igår var min sista arbetsdag på 5 veckor, underbart. Förra året hade jag 7 veckors semester men jag ska nog hinna njuta på 5 veckor också. 
 
Efter jobbet igår åkte jag hem, duschade och fixade mig för att sedan åka in till stan till Harrys. Jag mötte upp min gamla klasskompis Ulle (Ulrika) där och senare kom Veronica och Johanna. Det var en sådan konstig men härlig känsla att sitta där och ta en öl ihop med tjejer som jag inte har umgåtts med sen vi gick ur gymnasiet. Men när vi väl kom igång och började pratat så kändes det som att tiden hade stått stilla. Vi gick vidare till en annan klasskompis restaurang där vi skulle ses allihopa. Det var helt galet kul att se alla, vi kramades, skrattade och pratade. Vi pratade gamla minnen och nya minnen och om livet i sig. Jag blev väldigt positivt överraskad, för det var så kul. Alla hade väldigt roligt och vi sa det att vi måste ses snart igen, vi får inte låta det gå ytterligare 14 år. 
 
Ja jag hade en grymt rolig kväll. Hade lyx och fick skjuts hem utav Jerberg, Deas och Bergman
 
 
Köpte lite fina armband på fredsfestivalen 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

åh va mysigt! :) o snygga armband, är de ena ett sånt där paracord armband?

skriven

Kommentera inlägget här :