Gone Girl

4 mars onsdag
 
Igår kväll tittade jag och Billy på en av de filmer som ja hade hyr när jag var sjuk. Gone Girl. Alltså jag vet egentligen inte om jag ska ge den bra kritik eller dålig. Jag gillade filmen men den var väldigt speciel och jag kan tänka mig att det inte är en film som många gillar. Filmen är väldigt lång....2 timmar och 29 minuter. Det handlar om ett gift par, väldigt lyckliga. Med Ben Affleck och Rosamund Pike i rollerna. Frun försvinner och en mordutredning startar, under mordutredningen får man veta väldigt mycket om parets liv och omgivningen...ena stunden hejar man på den personen för att i nästa stund heja på "the bad guy". Riktigt galna vändningar i filmen vilket kanske gör den lite knepig och konstig. Dock en hel del meningar, citat som gör att man kanske tänker efter lite...Om man gillar annorlunda filmer, psykologiska...ja då ska man se denna.
 
Gick bra även idag på jobbet. Har kommit in i sötperiod på jobbet så jag och Emma tryckte i oss en tårta som har legat i frysen...usch. Ja ja, man måste ju unna sig :) Eller? ;) 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Man måste verkligen unna sig! Själv funderar jag på att baka en sockerkaka idag. :)
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :