Påsklov

30 mars måndag
 
Då var det dags för påsklov men det är bara en i familjen som har det. Jag ska jobba tre dagar nu sen tar vi lite ledighet. 
 
Igår fick jag pluggat en hel del, det är jätte kul men det blir mycket litteratur som ska läsas in som jag känner att jag inte har tid för. Fick tvättat en hel del maskiner tvätt igår vilket kändes bra. 
 
Vi har börjat träna J på att bli blöjfri här hemma. Går väl sådär men snart så...:) 
 
I går åkte jag och mamma och tränade, det börjar gå mycket lättare med träningen och vi märker våra framsteg, så himla kul när man märker skillnad. Hoppas på att kunna träna idag också om tiden räcker till och ifall min allergi har lagt sig (både ögon och näsa rinner). Om det inte blir träning ikväll så har jag ju mycket att plugga.
 
Ni som inte har office paket på er mac dator, har ni laddat ner openoffice? Försökte med det igår men det kom bara upp att min dator inte ville ladda ner det pga säkerhetsskäl. I need help!!!!! Please???!!! ;) 
 
När B kom hem från tyskland i lördags gjorde han en väldigt liten kille lycklig....
 
 

Kommentarer :

#1: Camilla

Grym present, hade inte tackat nej till en sån direkt :D Hur många ägg var det däri? :)

Och vad härligt att ni känner att träningen börjar ge resultat! Jag har inte tränat på tre helger nu, känner hur jag tappar muskler och ork. Fasen....

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

skönt att vi inte var först då hihi.
jag har tränat idag hade med min bebba på gymmet i vagnen. nu sitter man hemma med huvudvärk bläää.
hoppas du får en kul träningsstund om du kommer iväg kraaam

skriven
#3: malin

har ni påsklov denna veckan? ååh kinderägg! love it!

skriven

Kommentera inlägget här :